Informacje dla studentów / 

Warsztaty e-marketingu

W nowym roku akademickim 2013/ 2014 zapraszamy na warsztaty z e-marketingu organizowane w ramach specjalizacji Komunikacja Kulturowa oraz Kultura Mediów Cyfrowych. Jeśli planujecie związać swoją przyszłość z e-marketingiem, te warsztaty są właśnie dla Was!

CELE WARSZTATÓW
Głównym celem warsztatów jest przekazanie uczestnikom niezbędnej wiedzy oraz praktycznych umiejętności z zakresu e-marketingu. W ramach warsztatów zaplanowane zostały także spotkania z praktykami z branży e-marketingu.
Warsztaty z e-marketingu to minimum teorii, a maksimum case studies! Biorąc udział w spotkaniach:
• założysz oraz poprowadzisz samodzielnie profile w różnych kanałach social media
• poznasz podstawy pozycjonowania stron internetowych pod kątem SEO oraz narzędzia niezbędne do analizowania stron www
• nauczysz się planować kampanie Ad Words oraz kampanie linków sponsorowanych
• dowiesz się czym jest e-mail marketing, a także stworzysz własny mailing i newsletter
• poznasz narzędzia ePR-u oraz dowiesz się, jak skutecznie prowadzić działania wizerunkowe w sieci.
GOŚCIE
Warsztaty to doskonała okazja do poznania ludzi z branży! W ramach zajęć odbędą się także spotkania z gośćmi specjalnymi, związanymi z branżą e-marketingową. Spotkania będą miały charakter podsumowujący i odbywać się będą po zakończeniu poszczególnych bloków tematycznych warsztatów.

Maciej Mazurek
Blogger, grafik i właściciel Agencji „Zuchowe Studio”, znany także jako „Zuch” próbuję rysować od stycznia 2009 roku. W tym czasie udało mu się być dwukrotnym finalistą Blogu Roku (2010, 2011). W konkursie Blog Roku 2012 zwycięzca w kategorii Artblogi oraz główne wyróżnienie. Autor projektów okładek Luxtorpedy.
Maciej Mazurek znalazł się też na liście Kominka „Najbardziej wpływowych blogerów 2011 i 2012 roku”. Komiksy autorstwa Macieja osadzone są w biurowej rzeczywistości (mocno przerysowanej). Początkowo były one sposobem na odreagowanie ośmiu, czy więcej godzin w pracy, a z czasem stały się tym samym dla kilkudziesięciu tysięcy osób.
Na blogu ZuchPisze.pl (w przeciwieństwie do ZuchRysuje.pl) Maciej Mazurek publikuję wpisy tekstowe. Tutaj pojawiają się testy, felietony, przemyślenia, wywiady, muzyka i literatura, ale także wpisy komercyjne i konkursy, stawiając się w roli konsumenta, nie eksperta.

Elżbieta Bednarkiewicz

Dyrektor Działu PR Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia (założyciel Grupy Wyższych Szkół Bankowych).

Dorota Szuszkiewicz
Absolwentka historii sztuki na Uniwersytecie Warszawskim swoją karierę zawodową związała z branżą Internetową. W agencjach interaktywnych (K2, Wide Open) odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowych dla międzynarodowych klientów.
W Grupie Allegro początkowo odpowiedzialna za rozwój platform motoryzacyjnych Grupy na terenie Europy Środkowej, obecnie kieruje rozwojem serwisu mobilnego Allegro.
Posiada wieloletnie doświadczenie w obszarze marketingu i sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania projektami w metodyce PMI. Entuzjastka technologii mobilnych, zwinnych metodyk zarządzania projektami oraz vinyl toys.

PROWADZĄCY
Ewelina Kasperek – absolwentka wydziału Filologii Polskiej i Klasycznej, specjalności Kultura Mediów Cyfrowych; Specjalista ds. promocji i e-marketingu w Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia. Na co dzień odpowiedzialna za planowanie i realizację działań marketingowych i e-marketingowych produktów marki Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu.
Sandra Wojciechowska – absolwentka wydziału Filologii Polskiej i Klasycznej, specjalności Kultura Mediów Cyfrowych; Project Manager w firmie Animagic Sp. z o. o., na co dzień odpowiedzialna za rozwój marki Bazgroszyt.pl.

ZAPISY
Zgłoszenia na warsztaty przyjmuje dr Elżbieta Winiecka: e.winiecka@wp.pl.